Uddevalla in pictures.

Är i Karlstad nu igen *sucka* Verkar som att jag ska få en egen lägenhet iallafall. Frågan är bara om jag ens orkar bo i Karlstad. Varje gång jag är här mår jag dåligt. Men jaja..

Här får ni lite bilder från när jag åkte till min söta bandboy:

Posade på tågtoaletten i brist på bättre sysselsättningar.



Det här fick bli min tillfälliga save när håret blev lila. Hade bara guldblond hårfärg hemma och inte nog mycket för att färga mitt löshår, så det fick bli som det blev. Haha.



putmun? Haha.



Jag fick låna ma cute bandboys tröja så vi kunde gå ut på promenad.




Tog ett divakort när jag hittat kameran som jag tappade ute. Haha. Min lugg ligger helt cp så jag skallg ut eller nåt.



Såhär sur såg jag ut när han ville se på en Dansk pojkig film, så efter ett tag stängde han av den! haha. VICTORY!



Världens mysigaste katt som jag ville stjäla med mig.




Jag på tåget till Karlstad. Tard-face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0