tröttaste horan i stan?

Fy vad jag är trött. Jag har för länge sedan passerat den där gränsen till att vara smärtsamt trött, sådär så man inte ens orkar gå och lägga sig. Att lägga sig i sängen känns helt enkelt alldeles, alldeles för ansträngande. Så man nästan börjar gråta av bara tanken på att behöva släpa sig hela 2 meter över rummet till sängen (eller jao, bäddsoffan alltså).

Så vad beror detta på?

Jo, idag gick jag upp hyffsat tidigt och sprang lite secret B-day ärenden (mysen fyller 18) i butiker medan Linus jobbade, Jag släpade mig även till Rusta. Linus bor INTE nära Rusta om någon nu skulle få för sig något så dumt. Nej,neeej..det tog minst 25 minuter att gå dit bara :(

När jag kom hem igen hade Linus slutat och satt vid datorn och nördade. NAJJS, nu får jag softa och gosas tänkte jag lyckligt, men ack vad jag misstog mig där.

Vi skulle minsann till Bergvik och kolla på kameror eftersom min tydligen inte duger..hmppf..kamera-snobb! Bara för min kamera är en miljon år gammal, tung, fet och dör hela tiden liksom...

Iallafall slutade det istället med att jag fick stå utanför en miljard olika provrum i klädbutiker medan den divan provade alla kläder han kunde hitta. Jag skojar inte. Han provade alltså samma byxor, i samma storlek men i olika färger. WHY?! Man ser väl hur dom sitter om man provar ett par bara? Det är ju helt ologiskt!

Plus att han stod och diva-putade med munnen mot spegel,och rättade till håret med ett fundersamamt ansiktsuttryck i flera minuter för varje plagg han provade. Plagget ser likdana ut oavsett hur håret ligger liksom, JAG LOVAR!

Men massa cred till honom för excellent taste när det gäller kläder iallafall ;) Och massa söt är han som köpte present till Mysen och som handlade tårt-ingridienser med mig.

Jag sover hemma hos pappa inatt och jag hatar det. Varför gör jag det ens?

Just det, My fyller år ja..så var det visst.

GRATTIS MYSEN.

ska sova nu..jag bara flummar ändå..så ni får en flummbild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0