trollkarlens hemligheter

Hade premiär ikväll, och självklart kunde jag, precis som jag förutspådde, inte låta bli att titta.

Nu när jag vet hur tricken, som fascinerat mig sedan barnsben, egentligen går till så känner jag mig bara..korkad.

Svaren var ju så enkla att man borde kunnat lista ut dem själv..vilket man säkert hade kunnat om man faktiskt försökt. Men jag tror att jag på något sätt, innerst inne, ville bli fascinerad och inte veta.

MEN ett av tricken var så obvious att tom. blonda jag lyckades lista ut det på bråkdelen av en sekund. Blev lite proud mama då faktiskt :)

Jag är fortfarande moraliskt emot program-idén..well, moral är tråkigt anyway.

Ritade en paint-teckning förut för att visa en söt pojke hur såga-isär-tricket går till. Skitfin blev den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0