the jordan workout

När jag låtit mig själv bli fläskigare än vanligt, vilket tyvärr händer då och då, tar jag till "The Jordan Workout". Det är helt enkelt för det mesta modellen Katie Price och en rolig, glad svart man som hoppar runt i ett rum inrett i rosa. Man ler och har kul samtidigt som det är löjligt ansträngande och svettigt.

Haha, låter som en reklam detta, men jag älskar det verkligen. Fick Hanni att testa också för ett tag sedan och hon gillade också träningen.



Älskar tränarens kommentarer och att Katie ser så himla flamsig och osexig ut när hon stuttsar runt så brösten slår henne.

Det bästa är att man inte behöver köpa minsta lilla redskap, behöver inte ens ha så mycket som vattenflaskor fyllda med vatten som "fejk-hantlar". Man behöver inte heller ha stort utrymme, så jag kan träna i mysens äckligt stökiga rum utan problem, PERFEKT.

Sedan får man med ett litet avsnitt om en superbra och nyttig diet juice-diet som faktiskt verkar superenkel att följa.

Köp den Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0