snygga killen

Kul att jag var tvungen att lägga på så omgående när snygga killen ringde mig. Han lyckades nämligen precis tima in samtalet till när jag var på väg till toaletten efter att hållt mig löjligt länge, utan någon egentligen anledning annat än att jag är sjukt lat.

Iallafall; Jag minns i gymnasiet när vi var ett gäng tjejer som suktade efter denna pojke. En gång bytte han om så man kunde se honom lite halvt, då var alla flickors ögon stora som tefat.
 
En flicka var lite kompis med denna pojke och många andra var avundsjuka och ville höra detaljer om honom och deras relation. "jag ser honom inte på det sättet" var hennes ständiga svar.

Haha, oj vad det känns länge sedan man gick i gymnasiet, innan man blev en bitter, uttråkad slacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0