Skins

Har börjat kolla på den superbra serien Skins och ångrar bara att jag inte började följa den för länge sen. Ladda ner omedelbart, köp dvd, eller följ den på kanal 5 sent på kvällen en dag i veckan.


Typ en trailer:




Tydligen är jag "jätte lik" April Pearson som spelar Michelle när jag är osminkad. för då får vi precis samma "trötta utseende".

Haha. Själv tycker jag isåfall snarare att likheten sitter i brist på överläpp, ett symptom jag brukar kalla micro-överläpp, för det låter ju lite coolare.




Kommentarer
Postat av: Jonas Olsson

Skins är hur bra som helst :)

2009-01-26 @ 14:20:37
Postat av: Tess

skins är så jävla bra! ^^

2009-01-27 @ 18:02:52
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0