public apology

Jag ska för en gångs skull vara väldigt privat, ber om ursäkt ifall detta berör folk illa. Andras privata ångest-grejjer är oftast inget man vill ta i med tång ens.

Men jag vet att en del människor (eller människor var fel...ärligt talat gäller det bara pojkar) jag träffat senaste året, och främst senaste tiden, känner sig utnyttjade av mig.

Utnyttjade och borstslängda på det där brutalt elaka sättet som helt enkelt inte är okej på något sätt.

Anledningen har aldrg varit att ni "inte duger åt mig" eller att jag "njuter av att utnyttja andra" och det har verkligen aldrig berott på att jag njuter av att såra andras känslor.

Det har bara berott på mig och mina problem att släppa in andra i mitt liv och att jag ständigt känner mig så rastlös och uttråkad.

Det där kanske lät elakt det också? Well, det är sanningen iallafall.

Vill bara be om ursäkt till alla det berör och försäkra om att jag inte är den typen av tjej egentligen. Jag vill vara seriös och kär..det verkar bara vara väldigt svårt för mig.

Men nu ska jag vara det. Nu ska jag vara det på riktigt. Jag lovar.

Pojkar borde våga försöka med mig nu, jag är snäll nu!

 Haha.

Förlåt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0