Lördag

Dagen i korhet: Väcktes av att någon låg brevid mig och pratade i telefonen klockan nio imorse. Surade tills klockan tolv då jag mötte främmande människor utan något annat än t-shirt och trosor på mig.

Surade lite mer över väckningen vid nio, klädde mig och sminkade mig i över en timme bara för att jäklas (muhaha) som hämnd.

Sprang runt lite i affärer för divan skulle köpa ett par löjligt dyra byxor han lagt undan. Fick lite kläder och förlät såklart den brutala väckningen direkt.

Gick runt glad som en liten solstråle och myste vid tanken på min nya fina kjol, med paljetter, ASHET.

Tvingade med Linus hem till My för att  vara lite social och  hjälpa till att städa...eller okej..jag städade inte, men Linus diskade världens äckligaste disk medan jag sminkade Anna :)

Sedan gick vi till ica och jag fick en ny lotion för extra torr hud eftersom jag kliar så jag blir galen annars. Så handlade vi mat också.

När vi kom hem lagade vi mat och nu vräker vi i oss chips, yummy in the tummy.

Bilder kommer väl..jag är äckligt snygg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0