Let's dance


Jag älskar Carl Jan. Vilket supermysig gullefarbror. Skulle vilja adoptera honom som morfar. Så söt när han valsade runt att jag knappt lade märke till att han tappade stegen.

I klippet där de tränade och under själva dansen blev jag lite halvkär i Kitty, men hon sabbade det så fort hon öppnade sin mun efteråt. Jag förstår att hon försöker framstå som en rolig spex-brud, men hon behöver nog tona ner kaxigheten en aning eftersom hon nu dansade (haha, ursäkta, kunde inte låta bli) på gränsen till att vara ohyffsad.



Hennes kaxighet är nästan inte charmig när det blir sådär i överkant och hon kändes helt enkelt lite tillgjord. Man kunde se hur hjulen malde innanför hennes färglada huvud "måste..vara..speexbruuud..måste säga....något spexiiigt!" Hon behöver inte inte det, hon borde bara slappna av och lita på att folk uppskattar henne ändå, att hon kan vara söt utan som nu try way too hard.

Det är däremot bara pinsamt när folk gör sig till och kaxar när man vet att de tidigare på dagen låst in sig och grinat av nervositet.

Skriver mer sen..reklamen är slut!

update:

Säsongens första avsnitt bjuöd nyss på en enorm chock ( eller var det bara jag som blev chockad kanske?) för vem hade trott att en halvskalling, mullig, kort liten skådespelargubbe skulle utklassa minst halva startfältet?
jag var nästan lite smått nervös innan han dansade, sådär som man blir när misstänker att någon man tycker är söt ska skämam ut sig rejält. My bad.

Go Morgan!

Den jag (och alla) hört mest om inför den här säsongen var såklart Isabella (aka Blondinbella) men hon var bara..medioker..tråkig. Att se henne dansa var som att stirra på färgfläck medan den torkar. Haha, eller nej, så illa var det inte. Men det var lite tråkigt för det mesta. Hon hade några bra sekunder då hon liksom blixtrade till iallafall, så jag tror hon kan bli bra...kanske..om hon bjuder mer på sig själv kanske... 
Men blä för hennes fjäskiga attityd. Yuck på den.

Ser mest fram emot att se Laila dansa. Hon är ascool.


update 2:

Laila rocked, såklart. Som jag visste! Hatar hennes dock lite smått för att hon har schysstare kropp än mig och är typ lika gammal som min mamma ;(

Tycker överlag juryn har varit ganska rättvis med sina poäng faktiskt. Kanske lite väl snåla mot vissa bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0