Lär er hyffs people!

Alltså, jag blir galet irriterad på människor som är rude. Vet inte om dom inte kan använda hjärnan eller om dom bara inte bryr sig om ifall de förstör för andra.
Som idag, när jag skulle åka buss hem. Det stod massa människor i busskuren och väntade på olika bussar, men ingen satt ner på bänken. WHY? Jo, för en gubbe som stod brevid bänken använde den till att ställa sin väska på. Och då menar jag ingen liten tygbag eller ryggsäck, utan en stor fet, resväska med hjul på.

Jag är alltså latast i världen och står aldrig om jag inte absolut måste.

Men där stod den jävla väskan och tog upp hela bänken så vi fick alla stå där och bli trötta i fötterna. WTF liksom?! Ohyffsade gubbjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0