Joanna saves the day (nya bilder)

Gnällde lite på msn förut till Joanna, en fruktansvärt duktig fotograf och modell, om hela jag-får-inte-tag-i-fotografen-situationen. För er som inte vet det har jag ett tag försökt få tag i en fotograf ett tag nu som fotade mig och Kim i november.

Vi träffades och gick igenom vilka foton han skulle fixa med och efter det skulle han helt enkelt lägga ut bilder eftersom åt oss i ett  litet "galleri" när dom va klara och sedan skulle vi få de stora bilderna på skivor.

Den andra sessionen (vi kan kalla den katt-sessionen) vi plåtade samma dag skulle en annan duktig kille som heter Joakim redigera, men han har inte fått bilderna ännu. Att det dröjde till en början var helt och hållet mitt fel eftersom jag itne gav dom varandras mailadresser förrän efter ett tag. Men Joakim har ännu inte heller hört av fotografen.

Fanns dock små bilder i dålig kvalitet från den andra sessionen utlagda i ett litet galleri för att jag skulle välja bilder, men dom är inte direkt lätta eller roliga att lägga ner massa jobb på. Själv kan jag inte ens använda photoshop, haha.

Iallafall, jag gnällde lite till Joanna, och en kort stund senare överraskade hon mig med att ha "testat lite" med dessa små bilder som jag visat henne.

Blev så himla glad, för det har bara känts hopplöst och jävligt när det gäller dessa foton. Tack så jättemycket Joanna, you made my day! <3 Var en skitstor tröst och blev coolt.

Modeller: Jag och Kim
Fotograf. Thomas V
Retusch. Joanna (Gå till hennes hemsida genom att klicka HÄR)




Joanna rocks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0