Haahaha.

Hittade ett  blogginlägg i min systers gamla blogg där det står såhär (har kortat av det lite):



Haha, nu när jag ändå är igång och skriver om min syster:
Hon är så sööt! Alltid, ALLTID hur bråttom man än har känner hon att hon absolut MÅSTE gå över övergångsstället när man ska över en väg. Även om det inte finns en enda bil i sikte Alltså, på riktigt.. skulle jag placera henne mitt på en öde grusväg skulle hon säkert kunna ta en 5 mil lång omväg genom en skog bara för att slippa gå över vägen utan att gå på ett övergångsställe.

pixi-noelle säger:
har alltid ångest när jag går själv..att gå över vägar
pixi-noelle säger:
*rysa*  
pix-noelle säger:

måse se vilket överångsställe jag ska ta så d inte ser dumt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0