gott nytt år då..

..eller "god fortsättning" som jag just fick lära mig är det korrekta att säga såhär efteråt.

Exakt på tolvslaget klev vi ut ur en taxi och såg fyrverkerier. Fick sorgligt nog ingen puss exakt på tolvslaget , fick nöja mig med att istället säga gott nytt år till taxichaffisen och sedan ta fram mobilen för att försöka jaga reda på en stackare som därför knappt hann fira tolvslaget. Elaka vi!

Jag hade väl hyffsat kul, även om jag gick igenom både plan a,b och c innan det blev som det blev.

Och sen kanske jag ska skriva förlåt till dom som känner sig dissade, om nu någon gör det. Det är inte meningen..jag var velig och dum men jag kunde inte bara ta hänsyn till mig själv igår faktiskt..men jag borde ge klara besked istället, jag vet ;(
 
Här är jag på väg hem till Caty för att sova klockan sju imorse. Fruktansvärt pigg och fräsch liksom. Haha. Sunkigast 2008 tänkte jag nästan skriva där, haha. Men sunkigast 2009 då förfan! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0