Gårdagens fotografering

Först var fotografen lite sen med att svara så jag trodde nästan han glömt bort mig, men som tur var så var det inte fallet.

Han var faktiskt skitkul och kallade mig "lantlollan" och var med på mina störda idéer och kom själv med kul förslag. Från början tänkte jag bara ta några snygga portrtättfoton och se ganska kylig ut typ. Men vi testade olika grejer och olika smink och ja..det blir bra tror jag! :)

Han hade en liten mini-ps kurs med också, haha. EFTERSOM VISSA INTE TAGIT SIG TID TILL ATT HA DET MED MIG..*morr'*

jag på väg hem med utkladdat smink och galet trött.




ps. imorgon åker jag till karlstad så ni får normala kort.

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0