Fotografering

Ska fotas imorgon klockan 18, haha. Väldigt intressant information känner jag! Ändrade mig dock totalt angående temat och stylingen, men det var som tur var helt okej för fotografen. Senast jag fotades gjorde jag precis likadant, fast ångrade mig ungefär samtidigt som vi kom till studion. Men jaja, spontanitet är ju roligt ibland. Men det är fruktansvärt oproffessionellt av mig egentligen, haha, men jaja. De flesta fotografer jag jobbat med hittills har iallafall varit  nöjda känns det som.

Blir pälsmössa och typ ganska trkig styling, känner för att ha lite snygga, normalare porträttfoton också nämligen.

Jag däremot är ganska supergrinig över att jag får vänta på vissa foton så länge, och inte nog med det. Fotografen har  har inte ens mailat/ ringt / hört av sig på något sätt alls! Jag kan ha tålamod om man bara pratar med mig, men annars blir jag sjukt sur om man inte gör som man kom överens om. Fine, om man inte har tid att fixa med bilderna på ett tag, MEN SÄG DET DÅ liksom.

Nu ska jag smsa honom iallafall innan jag ska dra iväg och grejja med grejjer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0