Dagen

Kom inte på någon mer spännande rubrik. Det är nästan skamligt vilken brist på fantasi man har, men till mitt försvar är jag så nyvaken att jag inte ens tagit av mig min vita sovmask med en enhörning på vänster sida. Den tjänstgör för tillfället som hårband istället. Lite lustigt att Caty som jag bor hos kallade den för "ögonbindel", det lät så mysigt kinky på något sätt. Eller är det bara jag som behöver en head-scan?

Jaja, Inatt sprang jag genom kungsängen för att möta min babygirl som hade världens chans att få ligga igår. Så avundsjuk blir jag, som den sura gamla bitterfitta man innerst inne är.

Iallafall så skadade jag mitt ena knä när jag rusade som en galning nerför en backe, så det är tur att poseringen för dagens fotografering inte är så fysiskt krävande. Ska bara stå och snygga mig.

Synd bara att jag känner mig superfet och fläbbig fortfarande, behöver svälta men Caty won't let me :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0