blandat

Var och hämtade ut tågbiljetterna förut efter att ha haft världens mest slöa dygn med att glo på tv på det där hjärndöda jag-vet-inte-ens-vad-jag-ser-på sättet med ett litet skojjigt litet söto.

 Jag älskar när folk har humor, synd att roliga människor verkar vara något av en bristvara i mitt liv för tillfället ;(

Iallfall tänkte jag tipsa om att man åker tåg för 25 kronor överallt nu i januari om man blir medlem i SJ prio, vilket är gratis och tar typ en sekund. Ska alltså åka x2000 från Stockholm till karlstad för 25 små kronor. Budget <3

Här får ni två bilder. En är från när jag och john blev ägda i ett test om hur mycket man mindes från år 2008, haha. 2 av 7 rätt var fick vi. Sorgligt.


John




Jag när vi åkte från kungsängen och jag stal kepsen. YOOO!


Kommentarer
Postat av: mumin

yo woman , har slarvat bort min mobil och har inte din msn , gief contact info , typ adda mig på msn kanske XD svenne[email protected] ... sorry om jag ær dum och konstig ibland .( ima miss my friend :(

2009-01-06 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0