äventyrliga pixi

Var lite uttråkad förut så jag rotade fram ett gäng gamla tjejtidningar. I en av tidningarna fanns ett test som talade om vilken sex-typ man är. Tydligen är jag äventyrlig a' la Samantha i sex and the city. Fascinerande att de kan räkna ut det beroende på att jag föredrar chips med salsa framför sötsaker och föredrar att leta upp spännande människor framför intima samtal..haha.

Allvarligt talat så förstår man nästan de som hånar tjejtidningar när man ser sådana test, men hey, det är ju roligt och allt behöver inte vara så seriöst :)

Hatar att vara i Karlstad förresten, funderar på att dra härifrån igen relativt omgående. I Stockholm hade jag mer att göra än jag orkade med och därför tyvärr var dissig mot en del människor.

Här känns det ganska meningslöst att ens släpa sig ur sängen på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0