ANTM season 11

Förra säsongen av Americas top model laddade jag ner, långt innan den ens började sändas på tv i Sverige. Jag kunde inte låta bli att sitta och slå på nästa avsnitt, och nästa och plötsligt var de slut. Det kändes tomt och jag fylldes av ilska mot mig själv.

 Varför har jag inget tålamod? Varför gjorde jag så?

Den senaste (elfte) säsongen lovade jag därför mig själv att se på Tv, problemet är bara att jag alltd mssar tv-program eftersom jag varken har koll på dagar eller tider. Jag flyter ju bara runt i en tidlös bubbla. Därför tyckte jag att det var lika bra att ladda ner hela skiten istället.

Såg just första och andra avsnittet (dubbelavsnitt).

Som alla ANTM-anhängare vet så föddes en av deltagarna denna säsong som man (!) och är pre-op (har en dingeldongel).

Här är hon!



Jag blev så sjukt arg på de andra deltagarna som var fördomsfulla och dumma, så himla onödigt. Jag håller på Isis som denna he-she heter. Besides tycker jag att vissa andra deltagare ser väldigt mycket mer manliga ut än vad hon gör.

sla försöka hålla mig från att se tredje avsnittet nu direkt *sucka*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0