Adolf Hitler, 3 år

Vissa saker gör mig så förbannad. Som att äckliga nazist-föräldrar får döpa sitt gulliga barn till Adolf Hitler, Fyfan. Antagligen kommer de också fylla hans huvud med fördomar och hat.

Han kommer nog möta mycket avsky bara pga namnet hans föräldrar gav honom. Men det värsta är att de antagligen kommer uppfostra honom till att bära namnet med stolthet och klottra nazist-symboler i varenda hörn han ser.

Stackars barn.

Nu ska jag vara riktigt sådär extrem och säga att barn borde tas ifrån föräldrar som är rasister/nazister eller överhuvudtaget lär ut hat och intolerans.

Jag accepterar och respekterar alla människor så länge de inte skadar andra, det är vad min mamma lärt mig.

Här är en bild på lilla Hitler med pappa och mamma (som ser ut som typiska trailer-trash nassar).




För att läsa artikeln i aftonbladet (som handlar om tårta) klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0