1 kilo..

Har jag gått ner på två dagar. Det är väl godkänt? Fast blir lite irriterad på mig själv eftersom jag fuskat. Igår åt jag tex. 1 cheeseburgare, fyra smörgåsar och pasta med fläskfilé. SÄMST.

Haha. Men tränar man "Jordan workout" gör det tydligen ingenting, iallafall inte på vågen ;P

Det som motiverar mig att gå ner i vikt nu är att det inte är speciellt kul att modella när man är tjock, dessutom vill jag kunna klä mig hur jag vill, utan att behöva oroa mig för hur "smickrande" kläderna är.

Idag lägger jag upp en ny strategi för detta iallafall, jag ska prova en DETOX-diet där man mest får äta grönsaker och frukt.

Jag brukar ha väldigt mycket viljestyrka och disciplin när jag ska gå ner i vikt, så det ska nog gå bra. Man kan inte bara "försöka att gå ner i vikt" vill man göra det så Går man ner i vikt    helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är söt utan diet men lycka till :)

Jag har laddat ner the Jordan Workout nu och ska testa haha :P

kram och tack för en bra blogg!

2009-01-11 @ 15:32:52
URL: http://www.louisee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0