Yes baby.

Jag har träningsvärk så jag knappt orkar röra mig och huvudvärk så jag knappt orkar tänka. Inte sådär hipp-hipp-hurray kul faktiskt.

Men får trösta mig med att imorgon ska jag shoppa för första gången på en hel evighet :) Och jag ska köpa batterier och fota alla mina nya inköp. Huhu, vad kul!

Det här måste jag köpa iallafall:

lösögonfransar      
Nån bra ansiktstvätt       
jeans-leggings           
rockig oversize t-shirt
Någon olagligt schnygg håraccessoar
Dove summerglove


Sen ska jag väl kanske köpa en klänning och ett par snygga skor också eftersom jag kanske ska på fest med snygga- killen- från- gymnasiet i helgen.

Väcker lite pinsamma minnen dock.
Vi hade en oerhört sjuk kurs som hette "röst och rörelse" tillsammans, vilket innebär att jag hoppat runt och sjungit "muffin man" och lekt staty ( och massor av andra saker som är så flummiga att de är nästintill omöjliga att förklara) framför denna pojke. Haha.

Det var lite småjobbigt eftersom jag, i liket med många av de andra flickorna, hade världens mest oskyldiga crush på honom då.

Well..flumm. Sorry. Ska ta en magnecyl nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0