Trött

Jag är äckligt trött, för ovanlighetens skull, haha. Jag vill bara snuffsa ner mig i sängen och somna, men det kan jag inte. Jag är nämligen fortfarande världens slarvigaste person och har slarvat bort en nyckel som vi delar på två personer, så nu får jag hel enkelt som straff vara vaken tills Mysen och Anna behagar dyka upp.

Har lite ångest också eftersom Anna lånade mina sprillans nya fransiga, högklackade stövlar. TÄNK OM NÅGOT HÄNDER MED DOM?! Nej..nej..sluta vara paranoid nu..andas lugnt..

Imorgon ska jag köpa batterier och ta MASSA diva-bilder och party-foton, jag lovar. Min blogg ser så tråkig ut med bara massa text. En bra blogg är som en barnbok; lite text och mycket bilder. Annat orkar inte dagens lata människor med.

Är insmord med b-u-s nu också, lovely att slippa vara blek. Min favvis är ldb b-u-s från rusta, billig och fungerar. Budgetgrejjor ftw! <3

Haha.

Well..hoppas bajsbarnen kommer snart.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0