Shut up Blondinbella.

Ta inte detta fel, jag har egentligen ingenting emot Blondinbella aka. Isabella whats-her-name. Hon kan få blogga hur mycket hon vill. Hon kan tom. få dansa hur mycket hon vll, generös som jag är. Jag klarar bara INTE av hennes röst. Detta lade jag märke till under hennes korta deltagande i "Let's dance".

Det är så jag helt seriöst fick sådan fruktansvärd panik av henes tonfall att jag bara ville ta händerna för öronen och skrika så högt det går för att dränka ljudet av hennes röst. Jag skulle bara kunnat stänga av tv:n..jag vet, men det vore väl alltför enkelt?

Hur sjuttsingen kan denna pip-röstiga, tonfalls-skuttande lilla sak få ett eget program? Kan de inte sända programmet för bara döva istället? BARA TECKENSPRÅK, då skulle jag ju faktiskt klara av att se skiten. Hon låter som en trasig hudleksak, eller kanske mer som en gammal tant med trasiga stämbad som är senil och  därför tror att hon är 14 år gammal.



När jag ändå stör mig på Blondinbella vill jag bara påpeka att skinny bitches som lägger in bilder på chips-påsar ger mig mer komplex än de som bloggar om hur svårt det är att hålla vikten (om ni missat henes blogg-gräl om vikthets så får ni väl googla lite själva).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0