rätt till globen! :)



Helt rätt gick till Globen tycker jag! Även om rockgruppen HEAT skulle behöva lite styling-tips för att komma in i 2000-talet, men kanske är det deras look som tilltalar folk? Vad vet jag. Jag gillade iallafall låten och sångaren.

Måns var awsome, men snälla slopa dansarna som såg ut som porriga white-trash tjejer. Jag tycker det förstörde hela framträdandet lite. Dessutom dansade dom inte i takt med varandra. DÅLIGT GIRLS.
 
Skulle jag få dansa med Måns skulle jag iallafall anstränga mig lite mer än så.

Och hur sorgligt känns det inte att Amy Diamond var stylad som en 10-åring trots att hon är vuxen nu? Kanske är dags att släppa sin "gullunge-image" och inse att hon faktiskt är kvinna innan det blir mer patetiskt? Hela framträdandet andades lilla melodifestivalen. Sorgligt barnsligt, och det va synd för låten var faktiskt helt ok.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0