pixisar?

Haha, igår mobbades mitt namn ihjäl. För det första fick jag visa mitt pass (som är min enda legitimation..don't ask..) för att visa att jag verkligen heter Pixi. Folk har en tendens att tro att jag ljuger av någon anledning.

Sedan fick jag höra att det låter som en porrskådis. Haha. Jag gillar't.

Sedan kom någon springandes med en "Lady Lovely Locks" vhs-film som hon köpt, en precs likadan som jag har och älskar. Och då kom de genast på att de söta små varelserna som bor i Lady Lovely Locks hår heter "pixisar".





Fine, tänkte jag. Vem skulle inte vilja bo i det där vackra, coola året? Jag är ju ändå besatt av att försöka åstadkomma långt, fluffigt hår som hon, så namnet känns passande.

Dessutom var det en av mina favoritbarnprogram.

YES, I love my name ^^

Ska skriva mer om gårdagen och idag snart..måste bara komma på vad som ska få vara med och vad som ska vara hemligt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0