pixi the stalker

Jooo..det här hände också när jag va ute förresten;

En stund innan det skulle stänga så kom en söt kille fram till mig, låt oss kalla honom snyggingen-från-gymnasiet-två, och sa att han kände igen mig. Haha, så himla fult. Den killen hade jag världens enormaste crush på i gymnasiet efter att vi mojjsat med varandra lite innan jag började där.

Jag höll tom. koll på hans schema och var som en galen stalker, haha. Mina kompisar trodde inte på att jag mojjsat med honom och tyckte att han var galet snygg.

Jag hade faktiskt ett kodnamn på honom för att kunna diskutera honom med mina kompisar i skolan utan att vara orolig för att fel personer skulle lyssna och blev alldeles happy varje gång jag såg honom, men vågade aldrg ens säga hej, haha.Herregud vilket retard jag var. Alltså, han var (och är) söt, men man får ha sina gränser faktiskt..!

Snyggingen-från-gymnasiet-två sa att han försökt leta efter mig och att han tänkt på mig, vilket är lite smått smickrande med tanke på att det var flera år sedan vi sågs.

Tack för det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0