Partaay

Igårkväll kom jag till festen ganska sent. Jag trodde inte jag skulle känna någon annan än snygga-killen-från-gymnasiet, men det visade det sig att jag gjorde. Även fast jag är sämst på att känna igen folk. Alla var relativt roliga och lättsamma och det var mysigt, tyvärr hann jag bara vara där några minuter innan vi skulle ut.

Jag orkade inte vara en tråk-korv och bara sitta och glo så jag dansade, hoppade och flummade runt on da dancefloor tills jag blev alldeles yr  och genomsvettig. Jag bara älskar att dansa. Roligast dansmässigt var en kille jag inte minns namnet på som var med i gänget från festen, haha, så jävla charmigt när killar släpper loss och bara dansar röven av sig istället för att se ut som stela spännisar. Vi såg nog skitlöjliga ut MEN DET ÄR ROLIGARE SÅ. Orka stå och gunga fram och tillbaka och försöka se snygg ut.

Tyvärr ska dumma killar alltid förstöra allt, bland annat kom det fram en kille som knäppte upp skjortan och nästintill började strppa ungefär, och typ strykte sig mot mig, yuck. Jag knuffade till honom ganska hårt i magen flera gånger tills han med ett sådant där bebis-surigt uttryck muttrade "jag skojade ju bara.." och sedan lämnade mig ifred ^^  Men det känns inte helt okej att börja klä av sig sådär eller? Tönt.

 Han hade faktiskt fin mage, men ändå. Haha.


Jaja, idag gick jag upp runt 12 och släpade mig iväg för att möta snygga-killen-från-gymnasiet och äta bakismat. Fick i mig typ en fjärdedel av min kebabrulle, som inte var en riktig kebabrulle utan ett litet tunnbröd med kebabkött och sånt.Gott var det iallafall!

Det var skitkul att träffas så det var bra att han bjöd med mig, även om vi inte umgicks sådär jättemycket, vilket nog var mitt fel mest eftersom jag bara hoppade runt och dansade och han inte verkade sådär supersugen på att göra det.

Mår hyffsat bra idag eftersom jag var PERFEKT full igår, som alltid ;)

Har inga kul bilder heller..men ni vet ju hur jag såg ut iaf..ska se om jag ka luska fram de andras foton från kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0