"Ola"

Eftersom du varken vill uppge rätt namn eller mailadress så får du ett helt inlägg dedikerat till dig, något du egentligen inte förtjänar, men jag har tröttnat nu.


Jag vill se en bild på dig så jag vet vad du har för rätt att störa dig på andras utseende. Än så länge antar jag att du är ful som känner ett sådant behov av att såra andra. Antagligen inte ens en ful kille, utan snarare en ful tjej.

Sluta läsa min blogg om du blir så irriterad. Sluta iallafall lämna korkade eller direkt ohyffsade kommentarer.

 Jag kan gärna ta diskussioner och andras åsikter, men inte omogna personangrepp som bara fortsätter i all oändlighet.

Innan du tillmötesgår mina krav, dvs. rätt namn, rätt mailadress och bild på dig så tänker jag varken läsa eller godkänna dina kommentarer, och går du över gränsen fler gånger så amäler jag dig självklart.

Inser du hur lätt det är att spåra ip-nummer?

Kommentarer
Postat av: Tim Sterner

Bra svarat. Det var en snubbe som ägnade sig åt personangrepp på min blogg ett tag, och det där hotet med att spåra IP-numret fungerade utmärkt. Hoppas att du har samma tur =)

2009-02-09 @ 01:48:37
URL: http://www.timsterner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0