modelling sux

Jag blir så himla irriterad på massa fotografer att jag måste avreagera mig i ett argt litet inlägg känner jag. Varför BER fotografer om att få fota en, eller säger ja till att göra det, bara för att sedan låta det rinna ut i sanden? Säg nej istället, allvarligt talat. Eller låt bli att kontakta mig.

Förstår dom inte att jag faktiskt lägger ner ganska mycket tankekraft och energi på att planera?

Förstår dom inte att alla mina fotoidéer inte bara dimper ner från himlen utan att jag faktiskt får sitta och klura ut dom? Jag blir bara besviken och grinig och funderar ibland på om det är värt allt arbete när fotografer ska vara så jävla care-face.

Så trött på att behöva jaga efter dom för att få datum eller tider, och ännu mer trött på att få bråka månader i efterhand om att ens FÅ mina bilder.

Jag tänker inte jaga någon något mer faktiskt, vill ni fota mig så bestäm ett datum och hör av er EFTER det, hur svårt kan det vara?

Gosh, seriously..!

Och fel fotografer bör inte ta år sig, er älskar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0