Mjölk?

Är jag onormal som verkligen avskyr mjölk? Mjölk äcklar mig något oerhört. Doften av det är nasty, och vetskapen om vart det kommer ifrån får det att vändas i magen på mig.

Liksom från en komage/kotutte..hur kan man vilja dricka något sådant? Eller ha det i mat eller nånting annat för den delen?

Jag kan inte se när någon dricker mjölk och om någon dricker eller äter mjölk blir det no kisses for them ifrån mig.

Rismjölk, havremjölk eller soyamjölk känns mycket fräscharetycker jag och saknar den där äckliga mjölk-doften.

Kommer ihåg när jag och Tess hamnade i ett mjölk-krig i skolans matsal och fick gå runt och lukta sur mjölk (blandat med mängder av parfym för att dölja det) efter lunchen *rysa*.

Nej, no spanks to milk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0