miip.

Kanske ska kanske fotas på söndag av superduktiga Joanna. Jag hoppas det blir av, för hon är fruktansvärt duktig på det hon gör. Ska vara ute i god tid för en gångs skull vad gäller stylingen så det verkligen blir bra. Synd att jag inte har hunnit skaffa nytt remy-hår, för med det här löshåret blir jag ju ganska begränsad när det kommer till frisyrer.

Nu ska jag snart börja packa så jag inte står där imorgon, panikslagen och stressad, och slänger ner helt fel saker i väskan.

Det kommer antagligen sluta så ändå, det har ju en tendens att bli så när det gäller mig tyvärr.

Nej, vad tråkiga inlägg jag skriver idag. SKÄRPNING..men vet inte riktigt vad jag ska skriva om helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0