Måns, Måns, Måns!

Snälla svenska folket, rösta inte som döva, ointelligenta idioter för en gångs skull. LÄR ER ifrån förra veckans skandalresultat när Måns stackars flickvän inte gick vidare! Det var ju nästan lite pinsamt.

Sedan kan man tänka på att hela meningen med denna tävling är att finna någon som kan representera Sverige i Eurovision Song Contest, och allra helst ha en chans att vinna också.

Så tänkte ni VERKLIGEN inte förra veckan va? Dumma, dumma svenssons.

Rösta på Måns nu. Min enda oro är att det blir svårt för honom att matcha "cara cara mia", och inte ens med den lyckades han vinna. PINSAMT SVERIGE.


Tänk att det var hela fyra år sedan min Måns-crush inleddes. På den tiden var man ju såklart inbiten Idol-nörd. Min crush på Darin gick ju över relativt fort (thank god! haha) Men Måns har fortfarande en del av mitt lilla fjortis-hjärta hos sig.

Det var när jag såg detta det hela började, som för de flesta andra  överkåta, ensamma brudar som satt framför tvn 2005 och glodde på Idol.


Kommentarer
Postat av: Tess

jag klarade inte av att höra på hela hans låt för han såg så pinsam ut XD synd att han måste göra så. förstörde hela låten ju. :(

2009-02-14 @ 22:08:00
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0