Knutby is boring..

..eller iallafall programmet på fyran, fast det var väl bara min åsikt då. Jag tror det hade haft större underhållningsvärde om de bara spelat in den på samma sätt som man spelar in..ja, vilken serie som helst. Nu blev det hela lite för hackigt och segt. Men så är jag ganska krävande när det gäller vad jag ser på. Blir det tråkigt i en enda sekund förlorar jag intresset helt enkelt. Men det som gör det intressant för andra kanske är just att man känner hur "äkta" det är med alla jobbiga ljudupptagningar and shit, medan jag bara vill bli underhållen.

Well, jag blev iallafall lite besviken.

Nu ska jag se på "semestersvenskar" istället, det kan man kalla underhållning minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0