kjol numba two

Är bara så sjukt kär i den här kjolen att jag måste visa den också, fast jag köpte den för ett tag sedan. Täckt med paljetter och mega partaay är den. Kostade också bara 49 kronor på Gina Tricot.

Läste efter att jag köpt den här kjolen och mina fransiga stövlar att "paljetter och fransar kommer vara trendigt i vår", vilket gjorde mig lite cranky. Jag vill inte vara trendig! Yuck för tråkiga trendföljare, fast man ska väl inte heller låta bli att köpa något man vill ha bara för att man har ett behov av att vara "unik", that would just be stupid.

T-shirten är ett bra exempel på det, alla har den, men jag köpte den ändå. Såklart också från Gina och den är redan ett favoritplagg i min garderob. Man borde köpa på sig lite coola t-shirts tror jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0