Jag blir så frustrerad..

Pojkar är inte som vi, det är så. Jag hatar pojkar, man får kanske inte skriva något sådant, men just nu känns det sant. Finns det någon av det manliga släktet som inte har IQ-fiskpinne? Som faktiskt kan ta diskussioner utan att bli aggressiva när de känner sig trängda?

Herregud, ibland blir jag fruktansvärt orolig över det mänskliga släktet faktiskt, eftersom dessa hjärnlösa babianer tyvärr behövs i fortplantnings-processen.

Synd att jag blir lite lätt äcklad av bara tanken på att slicka muffar, annars skulle jag ha blivit världens mest lesbiska lebba för länge,länge sedan.

Och skulle jag få en son någon gång skulle jag bli överlycklig. Jag skulle lära honom ta diskussioner på ett bra sätt och att kunna lyssna på andra.

 Jag skulle se honom som min generösa gåva till den nya generationens flickor.

Kommentarer
Postat av: Tim Sterner

Jag kan många gånger skämmas över mitt eget kön. Det faktum att det i regel inte går att föra några djupare diskussioner med killar har resulterat i att de flesta av mina närmsta vänner är tjejer. Men jag ska inte klaga egentligen, för de killar som beter sig som idioter förbättrar ju bara positionen för oss som inte gör det.



Den sjuttonåriga poeten Olivia Bergdahl har skrivit en väldigt bra dikt till sin framtida son, som du kanske skulle få ut något av:



http://www.oliviabergdahl.se/web/index.php/extensions/58-text-till-min-son



”så gråt, min son

det är mer än okej

det är förjävligt att vara kille

nästan lika jobbigt som att vara tjej”

2009-02-11 @ 17:44:18
URL: http://www.timsterner.blogspot.com
Postat av: spåra min ip o du vinner en dejt!

allvarligt vad träffar du för nötter? tycker synd om dig! men hallå det har ju inte med IQ att göra e ju bara killar som vill hävda sig e osäkra o svartsjuka!

e du jävligt bra så skulle du kanske kunna lista ut vem jag e!

2009-02-12 @ 02:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0