Haha

Lol på vissa kommentarer jag fått. Godkänner dom ändå för de var ganska roande trots allt. Dumma, dumma människor..jag är vad man kallar "en mullig" modell alltså? Nepp, jag är tfp/amatör-modell, hade jag däremot jobbat inom modell-industrin hade jag kanske klassats som plus-size modell (fast tror man ska ha minst storlek 42 då vilket jag inte har) eller snarare people-modell. Päls/ull/dun grejen tänker jag inte kommentera mer eftersom ni kan läsa allt om det i mina inlägg. Men snälla, lär er läsa? Ni missar ju helt poängen?

För övrigt kan plus size modeller kan vara oerhört vackra och ser helt normala ut. Kolla bara på vinnaren av top model säsong 10. I love her.

För er som missat det pendlar jag enormt mycket i vikt pga. mina ätstörningar, så jag har svårt att vara nöjd med mig själv när jag är större som nu (jag väger 66 kilo och är 165 lång) även om jag ser helt normal ut. Har gått ner tre kilo på 4 dagar, helt enkelt för att jag svälter mig själv och tränar, för att jag är sjuklig.

Synd bara att folk ska ge elaka kommentarer om ens utseende, ni hjälper inte direkt ni gör mig bara sjukare, så om ni inte kan säga något snällt så håll käften för fan?

Inatt drömde jag förresten världens mysigaste dröm om gruppsex,alkohol, marijuana och wienerbröd. Blev skitsur när jag vaknade. Haha.

update: Hur kan människor vara så idiotiska att de lämnar elaka anonyma kommentarer och sedan fjäskar med sitt riktiga namn/bloggadress. Inser de inte att jag ser att det är samma ip-nummer? Gosh..men det var väl bara väntat från the name stealer.

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför ta åt sig av vad andra säger? Du som verkar så självsäker menar jag

2009-02-05 @ 19:41:30
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: therese

nej det var inte så jag menade, jag menade bara att du INTE skulle ta åt dig av vad anonyma idioter skriver .

2009-02-05 @ 19:50:10
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta åt dig av dom positiva kommentarerna istället för att gräva ner dig i det negativa. Skulle gissa på att du får massor av positiva med, tex angående ditt utseende. Släng dom negativa i toaletten och spola så är dom ur ditt liv och tänk positivt!

2009-02-05 @ 19:56:02
Postat av: therese

om jag har varit anonym så är det väl för att uppgifterna inte sparats då med tanke på att jag alltid har tryckt på rutan "kom ihåg mig"

2009-02-05 @ 21:10:41
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: therese

ta det hur fan du vill, jag menade inte att vara snäll ändå ^^

2009-02-05 @ 22:33:21
URL: http://pixiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0