Dima Bilan, förra årets vinnare ESC

Jag ska erkänna en sak nu. Ni får hata mig, spotta på mig eller slå mig hur mycket ni vill, but here it goes: Jag tyckte att RÄTT låt vann eurovision song contest förra året.

Jag är medveten om att Dima Bilans uppträdande var väldigt gayigt. Jag hör också hans dåliga engelska uttal, läspandet och hur smörig han låter, men ändå, ÄNDÅ, blev jag av någon anledning rörd av både framträdandet och låten. Det kändes liksom..rörande..bara.

Iof så älskar jag allt gayigt och läspar själv galet mycket ibland. Haha.

Jag grät när Ryssland vann Eurovision för första gången. Blev så glad för Rysslands skull. Det kändes att de verkligen satsat,  come on, typ världens bästa fiolspelare och en berömd konståkare, kul btw att HAN också tackade för priset när de vann förresten? Vad hade han med saken att göra? Han gjorde lite piruetter på scenen ungefär. Jaja.

Iallafall så gillar jag fotfarande låten och framträdandet.Det rör mig fortfarande. Sitter och kollar på  det för sjunde gången i rad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0