Dagen

Fick en väldigt sen start på dagen tyvärr. Smaskade i mig min frukost (1 knäckebröd med ägg), slappade lite vid tvn medan jag åt och sedan tränade jag hela "the jordan workout" LOVES IT.

Seriöst så jobbigt så jag nästan kräktes, men det beror nog på hur mycket man anstränger sig. Gör man bara allt lite halvdant så är det nog inte alls lika jobbigt..ganska uppenbart kanske, men ändå. Haha.

Sedan har jag ätit morotssoppan som jag skrev om nyss (eftersom bara buljong eller rivna morötte som jag tänkte äta  är ganska trist så kombinerade jag dem, smaaart!) , duschat, tagit ur allt löshår och nu sitter jag här medan mobilen laddas så att jag ska kunna lyssna på musik när jag ska promenerar sen.

Den här veckan blir min ego-vecka. Allt ska bara handla om mig och min vikt. Tror inte jag vill umgås med en enda person faktiskt utan bara fokusera.

Jaja..nu ska jag klä på mig också.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0