alla hjärtans fucking dag.

Snart dags då. Snart kommer den där underbara dagen då jag kommer vägra att ens gå upp ur sängen. Dagen som känns designad enbart för att håna min ensamhet och mitt sorgliga, icke existerande, kärleksliv.
Alla-hjärtans-jävla-hor-äckel-dag.

Tack så jävla mycket världen, precis vad jag behöver. Det räckte inte att fira jul utan pojkvän IGEN, eller att spendera nyårsnatten utan puss på tolvslaget och istället hångla med en random kille på en fucking toalett hela natten.

Neeeej, jag måste få slängt i ansiktet ytterligare hur äckligt lyckliga alla andra är. Måste genomlda att höra om vilka söta hor-blommor och vidriga hjärtformade chokladaskar dom får av sina underbara älskade.

Helvete.

Och dom som påstår att alla-hjärtans-dag är till för "alla" och inte bara par är retards, på riktigt. Total BULL.

Det är BARA till för par.

Död åt alla hjärtans fucking dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0