alla hjärtans dag då.

Alexander, du är världens sötaste gullenos ungefär. Förlåt, I SUCK.

Nu till något mindre internt:

Jag bara måste se melodifestivalens andra deltävling ikväll. Jag är inte en religös människa, men schlager är det i det närmsta som en religion för mig, fylld med seder och absoluta måsten, precis som inom alla andra religioner.

Jag är nyvaken och hungrig, men all mat äcklar mig för tillfället, så det blir nog en clementin.

Finns det förresten något äckligare att dricka (förutom mjölk och öl då) än billig apelsinjuice? YUCK.

Jaja, det här blev flummigt.

Glad alla hjärtans dag era idiotjävlar som är tillsammans med någon. Själv kommer jag ändå ha en mysig kväll framför tvn med min med MÅNS ZELMERLÖW, han va min första kärlek anyway, så jag har ingen rätt att gnällla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0