peruker <3

När jag blir rik ska jag köpa massa peruker. Så jävla skönt att kunan variera sig utan att behöva färga/klippa/stajla sönder håret. Dom här vill jag ha. Priserna varierar mellan några hundralappar och tusentals kronor, just dom här såg jag på tradera, egentligen är e-bay bättre, menmen...jag gillar tradera xD

Så coolt med lila,långt hår, perfekt för mina fjortiiz-momentz <3



Många tycker att jag borde färga håret svart igen, men det vågar jag inte, så en svart peruk skulle sitta finfint!



Blont hår som inte är tunt och risigt som mitt skulle också vara superbra faktiskt ;(




Och såklart, brun peruk för lite mer vuxna moments. Haha.



Nu ska jag nog sova om det går med den här bajsnacken, eller "slampnacken" som Joakim kalla den xD


pysspyss

/pixi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0