Vill ha Vill ha Vill haa!

Idag har jag en såndär dag då jag vill ha massa grejer. Haha. Sådär så jag sitter och tycker lite smått synd om mig själv för att jag inte är rik.Det känns som att livet inte är värt att leva ens utan dom här grejerna som jag vill ha, som om man bara lika gärna kan lägga sig ner och döööö.

En del av grejerna:

Nytt löshår (så sjukt jävla trött på att bråka med den här trassliga skiten varje dag!)
En stor, mysig halsduk (Fan det enda roliga med tråk-vintern liksom)
En palett med lots of ögonskuggor (så jag slipper ha emo-svart eller tråk-brun varje dag)
Nya porriga underkläder (så det blir roligt att träffa pojkar igen haha)
Bling-Blingiga Hår acessoarer (Så jag kan se lite partaay ut ibland)

Jag vill ha! och min slav är bortrest typ skitlänge nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0