thinspo

Tjocka människor är inte snygga. Ser man en tjock person med sött ansikte tänker man inte "hon är söt fast hon är tjock", man tänker "vad synd att hon är tjock, annars skulle hon vara söt". Nu menar jag rent utseendemässigt, inget annat.

Att skönhet sitter i betraktarens ögon är bara lots of BS, det finns dom som tänder på extremt feta människor, men det är antagligen för att deras mamma svalt ihjäl eller nåt, haha, inte för att dom tycker att det är attraktivt egentligen.

Och, visst kan man vara tillsammans med en tjock person och verkligen älska den, men man älskar inte ATT den är tjock, utan trots att den är det.

Jag är så politiskt inkorrekt just nu så uschamejjen. Men iallafall, jag är inte sirekt superfet, men nu ska jag typ fasta och träna och gå ner minst 2 kilo i veckan tills jag gått ner minst 7 kilo (helst 10) bara för att visa att jag kan och hur lätt det är om man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0