Therese..

..är faktiskt sjukt smart. Alltid när man diskuterar saker med henne så har hon bra kommentarer och åsikter om det som får en att tänka till och se på situationer på ett annat sätt. Ville bara skriva det. Haha.

Nu diskuterar vi varför jag är singel nu (vilket jag aldrig varit såhär förut) det här kom jag fram till:

1. (Snygga) killar i min ålder som är seriösa är redan upptagna och dom stannar hos sin brud tills dom är typ 30 bast.
2. (Snygga) killar i min ålder som är singlar är oseriösa playaas
3. Resten av (alla snygga) killarna i min ålder börjar få åldersnojja och inser att det är "sista chansen" att snoppa en tonåring och jagar därför yngre brudar.
4. Jag har väntat för länge, och ju längre jag väntar desto petigare blir jag.  (Jag har tex. en mycket bestämd uppfattning om längd och hårfärg som killen måste ha.)

Haha, ungefär. Totally hopeless. Haha. skrev till "snygga" inom parantes överallt för hey, man måste ju faktiskt vara lite ärlig ibland; För killar som inte ser bra ut gäller helt andra grejer.

Kommentarer
Postat av: Tess

haha, det är bara du och mig själv som lyssnar på mig, och tycker att jag är smart XD

2008-12-04 @ 22:25:00
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0