snart så blire stockholm!

Blev lite trött på mitt hår och satte därför i lite mörkt hår, vilket resulterade i att jag nu ser ut som en äkta fjortiiiz, whuuhuu.

Är iallafall skitpepp på att åka till stockholm, speciellt eftersom vi ska "göra stan osäker" som Björn så vackert uttryckte det, haha, på lördagen.

Man skulle kunna tro att det betyder att vi ska bli fulla som ägg och typ däcka på plattan (det enda stället jag känner till  stockolm så jag använder mig av det här bara därför..mahahaha) Men vi tänkte bara äta och shoppa faktiskt. Lovely <3 Fan vad jag börjar bli gammal och tråkig.

Ser faktiskt fram emot idolfinalen, även om det inte är speciellt spännande. Vem fan tror att Alice ska vinna liksom? Jaja, bara för det lär hon göra det och jag får gå med nersänkt huvud, fylld av oerhörd skam, i flera veckor.

Jag idag! Inte hunnit fixa håret snyggt ännu dock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0