planera mera

Jag är allvarligt talat sämst i världen på att planera saker. Att planera finns helt enkelt inte i min värld, den enda som finns är spontanitet och stupidity ungefär.

Från början skulle jag resa till stockholm och vara borta ett dygn. Jag packade alltså inte ner sådär fruktansvärt mycket, mest underkläder och smink.

Men först stannade jag i Stockholm sjukt mycket längre än jag tänkt mig och sedan åkte jag direkt vidare hit, för att sedan åka till Stockholm igen för att fira nyår och fotas av 2 eller 3 olika fotografer, innan jag eventuellt åker till karlstad igen. Om inte annat så för att hämta kläder och grejjer.

Iallafall; jag börjar få ont om rena kläder. Haha.

Idag har jag julhandlat lite och tiggt till mig lite julklappar (bland annat läppstift och french-manicure-set) och helt glömt bort det jag skulle göra, dvs. posta ett litet kuvert till min bryyd som bor i Skövde. Förlåt, haha, jag ska komma ihåg det imorgon kanske.

nu ska jag käka chips fast jatg egentligen tänkte banta inför alla fotograferingar, haha, men jaja, blir ändå smällfet av all julmat sedan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0