Officiellt

Nu har jag bytt namn for real ma babies :D Me so happy. Jao, har inte orkat/ haft tid att skriva på senaste tiden, vet att ni säkert misstänkt att jag avlidit eller något, men så är inte fallet. HURRA!

Heter Malin Pixi-Noelle Alexandra Eriksson nu, I can tell you this för jag står inte skriven med rätt adress någonstans eftersom jag är hemlös, moahaha...suck on that one stalkers! Tilltalsnamnet är understruket..skulle egentligen varit hela Pixi-Noelle..men jaja, no biggie.

Det dumma är att jag inte fått hem några papper på det, det ska man väl få? Fast såg att jag är skriven på fel adress genom att kolla på en sida som inte ens visste fanns förrän a cute boy named sebastian berättade det för mig *efter* xD

Men skrev ju rätt adress på namnändringen? Men äsch..det är ju inte ens min adress det helelr ändå...men ändå. Skulle va kul att få viktiga pappaer faktiskt.

Namnändringen var busenkel btw:
1. Jag sökte på "byta namn" på google och hittade rätt blankett direkt.
2. Fyllde i, postade till skatteverket.
3. KLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0