nätraggning- tips till killar

Dagligen blir jag utsatt för diverse mindre lyckade raggningsförsök över nätet. Detta är ingenting jag klagar på, tvärtom. Det är toppen för min trasiga självkänsla, ärligt talat är jag ju ett bekräftelse-sökande äckel värre än de flesta.

Iallafall; Här kommer lite pointers till er som försöker ragga upp någorlunda unga brudar över internet:

1. Missbruka absolut inte frågetecken, inte heller utropstecken. Skriver en enda kille till "hur mår du????" eller "jaha!!!!" så kräks jag på dom. Vad finns det ens för anledning att skriva på det sättet???? (haha)

2. Färga håret svart och skaffa sidlugg. Om du inte är en jäkel på photoshop så låt luggen dölja lämpligt stor del av ansiktet, beroende på hur ful du är. (detta tips fungerar utmärkt främst på fjortis-bimbos,emo-wannabe-fjortisar och mig)

3. Är ditt största intresse att supa och böghöga med dina polare? We don't need to know that. Ljug att du spelar i ett band  eller är fotograf istället.

4. Ha inte nick som "mrsexy08" eller "HardAndHot".  Alla nick med ord som "angel" och "boy" går också fetbort. Detta borde vara ganska självklart, men tydligen är det inte det för alla (?)

5. Undvik att kalla tjejer "sexig" och liknande, använd istället tönt-komplimanger som "du har vackra ögon" eller "din klädstil är häftig". Ljug om nödvändigt.

6. Är det just mig du ska ragga på så skaffa tatuering eller piercing, är du feg kan du ju skaffa en gnuggis som du fotar. Haha.

JAG ÄR TRÖTT xD

Kommentarer
Postat av: ......

jag fattar inte varför du blir raggad på, du är inte ens snygg.

Dessutom verkar du väldigt blond, mest innuti..

2008-12-10 @ 12:14:02
Postat av: Jonas Olsson

haha BURN av ...... :D:D

2008-12-10 @ 17:21:06
Postat av: Tess

"jag fattar inte varför du blir raggad på, du är inte ens snygg.

Dessutom verkar du väldigt blond, mest innuti.."



1. antagligen en ful pinsam tjej.

2. "mest innuti"? haha vafan? ja det är klart du är blond "utanpå", det är ganska uppenbart - om man inte är blind. och om att vara blond inuti är något dåligt vill jag inte leva längre!

2008-12-11 @ 12:31:32
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0