men blööh.

Uppenbarligen är jag nog intressant för att man ska orka läsa min blogg flera gånger, och alla vet mycket väl att jag inte är "ful". Att kalla mig för det är ett hån mot dom som faktiskt har oturen att vara..hmm..låt oss kalla det "utseendemässigt handikappade".

Om ni orkar läsa vad jag faktiskt skrivit i tidigare inlägg så ser ni att jag faktiskt inte alls tycker att jag är speciellt snygg, utan bara fjantar mig. Däremot vet jag om att jag är väldigt snygg på de flesta av mina foton.

Varför är det helt acceptabelt att kommentera utseendet hos någon bara för att den är blond och ser helt okej ut, medan det ses som elakt att kommentera människors utseende när de faktiskt inte alls ser bra ut på riktigt?

Och om kommentaren att jag har en ful kropp:  det är pga. människor som dig som unga tjejer får ätstörningar och känner ångest när dom ser sig i spegeln. Jag själv har lidit av både anorexi och bulimi för några år sedan, och hade jag fått den kommentaren då så hade jag sjunkit ännu djupare ner i den vidriga sjukdomen. Nu kämpar jag för att acceptera min kropp utan att behöva vara skitsmal, men det är svårt ibland.

Tänk lite innan du lämnar korkade kommentarer, du kan skada någon på riktigt.

Nu tänker jag inte lägga ner mer energi alls på störda/elaka kommentarer.  FUCK OFF era jävla tards.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grejen är ju att dom som är riktigt fula tror ju oftast inte att dom är snygga. jag tycker dock inte du är ful, men du verkar tycka att du är lite föör snygg. självsäkerhet har ju tyvärr alltid varit något negativt hos svenskar u know.

2008-12-12 @ 12:43:57
Postat av: mumin

<--- utseende mæssigt handikappad :D , om du skulle vara ful skulle ju jag vara typ . ja finns nog inte ord ført XD

2009-01-07 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0